Ajax-loader Loading...
Wednesday, September 21, 2011
Tel Aviv,Israel
Corner

הכירו את הפיינליסטיות: מינטיגו - "גיוס לקוחות חכם וממוקד דרך מנוע חיפוש אישי ללידים"

עופר דק | 18/09/2011

לקוחות הם הבסיס של כל עסק ורשת האינטרנט מציעה לעסקים בתחום ה-B2B שפע אדיר של מידע על לקוחות פוטנציאליים. האתגר הוא למצוא את הלקוחות הנכונים. מינטיגו (Mintigo) מציעה לחברות טכנולוגיה, מוסדות פיננסים וספקיות תקשורת, שירות מבוסס טכנולוגיה המאפשר גיוס ממוקד של לקוחות חדשים בעלי ערך גבוה.

השירות שמציעה מינטיגו מתבסס על מערכת טכנולוגית המאפשרת ניתוח מידע עצום (Big Data) ומייצר גידול חד בשיעורי המרה ומכירות. "הגישה החדשנית מתחילה בניתוח הלקוחות הקיימים של העסק ודרך סריקה וניתוח של כמויות עצומות של מידע אנחנו בונים את 'קוד הלקוח' - פרופיל הלקוח האופטימלי של החברה, שהיא הלקוח שלנו", מסביר איתי גיסין, סמנכ"ל השיווק של מינטיגו.

"קוד הלקוח הוא החתימה שאנחנו מחפשים ברשת, שמורכבת מעשרות טריגרים שונים - עסקיים טכנולוגיים או אישיים. כמו למשל פרופיל הנהלה, טרנד גידול בעסקים או כניסה לתחומים חדשים ועוד", מסביר גיסין.

בהתבסס על "קוד הלקוח" פונה הפתרון של מינטיגו לקרולינג ברשת ולכריית מידע נרחבת. התוצאה היא  רשימת לקוחות B2B שמתאימים לפרופיל ולכן יהיו מוכנים לקבל את ההצעה של החברה.  "כמות המידע שנוצרת ברשת על עסקים בשנים האחרונות, היא אדירה. אף איש שיווק, מוכשר ככל שיהיה לא יכול לנתח את המידע הזה ולהגיע למה שהופך פרוספקט ללקוח פוטנציאלי", אומר גיסין.

איתי גיסין, סמנכ"ל השיווק של מינטיגו, במשרדי אנשים ומחשבים. צילום: ניר מטרסו



התהליך מתחיל כשהלקוח מגדיר קמפיין ונותן דגימה של לקוחות קיימים למוצר שאותו הוא הולך לקדם. בסוף הניתוח, השירות של מינטיגו מזין לידים למערכת ה-CRM של הלקוח."התוצאות הן לרוב הכפלה ויותר של רמת הריספונס ושל רמת ההמרה, אומר גיסין. כדוגמה הוא מספר על ספקית תוכנה, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק, עמה עובדת מינטיגו: "בקמפיינים הראשונים שהשוקו שילשנו את רמת התגובה ו-85-90% מהלידים שסיפקנו היו לידים חדשים. למרות שהם עבדו בעבר עם הרבה מקורות שונים, המערכת שלנו יודעת להביא לידים שהם 'מתחת לרדאר'. בהתבסס על הפעילות הרשתית שלהם, ידענו לזהות שהם ליד טוב למוצר הספציפי".

החברה הוקמה ב-2009 על ידי שלושה מפורשי הסטארטאפ מודו - יעקב שמע (לשעבר סמנכ"ל המוצרים של מודו), המכהן כמנכ"ל, צחי וייספלד (לשעבר סמנכ"ל שיווק במודו) וטל סגלוב (לשעבר סגן נשיא לפיתוח במודו) המשמש כסמנכ"ל מו"פ. אליהם הצטרף אהוד בן-ראובן (שהיה ארכיטקט בכיר בצ'ק פויינט), ומכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של מינטיגו. מגובה על ידי קרן סקויה (Sequoia Capital) ומשקיעים פרטיים.

הקבוצה היא קבוצת מומחים בעלי ניסיון בניתוח מידע עצום והפלטפורמה של מינטיגו, שנבנתה בתוך החברה, מיועדת לניתוח של כמויות עצומות של מידע רשתי דרך למידה חישובית (Machine Learning). המערכת פרושה בשרתי ענן ופועלת במודל DaaS – Data as a Service. הלקוחות משתמשים בשירות ישירות מתוך סביבת ה-CRM שלהם והחברה כבר מציעה אפליקציה ל-Salesforce. בקרוב יושקו גם אפליקציות ל- Microsoft Dynamics CRMולמערכות נוספות.

השירות מיועד לעסקים בגודל מגוון הפועלים בשווקים שבהם האתגר של מציאת לקוחות הוא גדול, כשיש מרחב עצום של לקוחות פוטנציאליים. "בסופו של דבר כל עסק צריך לידים ממוקדים, החל מבית תוכנה של כמה עשרות אנשים ועד חברות הטלקום הגדולות בעולם המעסיקות אלפי אנשים", אומר גיסין.

  • Ppl_logo
  • Bootcamp
  • Madan
  • Luzato
  • Color-logo
  • Brooks
  • Donna1

Media Partner

  • Startupmania