Ajax-loader Loading...
Wednesday, September 21, 2011
Tel Aviv,Israel
Corner

מסחר חכם – יבמ חשפה כלים אנליטיים בסביבת ענן

עופר דק | 24/07/2011

יבמ חשפה חבילת כלים אנליטיים, הפועלים בסביבת ענן מחשוב, לניתוח מבצעי שיווק מקוונים. הכלים מסייעים לארגונים בניתוח ובהבנת האפקטיביות של מסעות שיווק בערוצים דוגמת אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וטלפונים ניידים.

ההשקה הנוכחית היא חלק ממיזם "מסחר חכם", המתמקד בסיוע לייעול השיווק, המכירות והבטחת נאמנות הלקוחות בעידן הרשתות החברתיות והמחשוב הנייד. מיזם המסחר החכם של יבמ פונה לשוק צומח במהירות, הצפוי להגיע ל-20 מיליארד דולר בשנת 2015.

החבילה החדשה משלבת את הכלים של חברותCoremetrics ו-Unica, שנרכשו על ידי יבמ, ומאפשרת ביצוע ניתוחים אנליטיים מתוחכמים. כך ניתן להגיע להבנה טובה יותר בדבר האפקטיביות של מוצרים ושירותים חדשים, לכוונן מסעות שיווק ולגבש הצעות מותאמות אישית בזמן אמת, לרוחב כל ערוצי השיווק המקוונים.

המערכת החדשה מאפשרת למשווקים לבצע פילוח מתוחכם ומתקדם של לקוחות פוטנציאליים על בסיס נתונים המתקבלים ממגוון ערוצים – ובכלל זה מידע ממקורות שאינם מקוונים. בהמשך, מספקת המערכת המלצות על מוצרים בכל הערוצים המקוונים, ובכלל זה מדיה חברתית, מכשירי קצה ניידים, דואר אלקטרוני ומודעות המוצגות באתרים.

בשנים האחרונות השתנו הדרכים בהן אנו קונים ומוכרים. היום הלקוח מחליט מתי והיכן מתחיל תהליך הקנייה וכיצד הוא ייראה. "מסחר חכם" מציב את הלקוח במרכז תשומת הלב העסקית, במטרה לסייע לחברות להפוך לחכמות יותר ולהיטיב להתמודד עם הכוח הגובר של לקוחות בעולם המקוון.

יש לכם פתרון המחבר את שרשרת האספקה, השירות והמלאי? החברה שלכם יודעת כיצד לתת לקמעונאים תמונות מצב של המלאי בזמן אמת? הירשמו לתחרות ובואו לבנות  עולם חכם יותר.

 

 

  • Ppl_logo
  • Bootcamp
  • Madan
  • Luzato
  • Color-logo
  • Brooks
  • Donna1

Media Partner

  • Startupmania